torsdag 8. april 2010

www..møteplassen.com


Liker jeg turer i skog og mark? Nei
Kan jeg være sporty så vel som dame når situasjonen krever det? Antagelig ikke
Vil jeg dra på MC treff? Nei
Synes jeg at hjemmekos med pizza og ”Den store klassefesten” ikke er å forakte? Jo
Foretrekker jeg en rolig kveld med gode venner framfor et bråkete diskotek?
Egentlig ikke
Tror jeg at profil uten bilde betyr at mannen er spesielt interessant? Nei
Tror jeg at profil uten bilde betyr at mannen er gift? Ja
Har jeg lyst til å dra på isfiske? Nei
Vil jeg heller se bilde av bilen til typen enn typen selv? Nei
Vil jeg se bilde av campingvogner, hytter og hunder? NEI!!!
Vil jeg ha sex på første date? Jepp!
Vil jeg prate om sex på telefonen 124 ganger FØR første date?
NEI FOR FAEN!

Dating på internett? Don’t think so!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar